en bil

helt sjukt detta är !
för en månad sen var jag inte 18 nu har jag körkort och en bil!
yesyes vad jag tycker om denna pärla också

nå iallafall började dagen med att jag for till station och mötte sara julle och jenny
eller innan det var jag på banken med det är lite onödigt att nämna
men jag är ju en värst onödig människa så jag gör det ändå!
käkade lite grann och sen for jag med mor och far och kollade på en bil och vi slog till
alltså på bilen då. for tillbaka till station efter jag tankat och for och iväg med fint folk
och körde. började jobba klockan 4 och sen slutade jag vid 11 skit jobbig dag på jobbet
höll på att gå ut genom dörren kanske 3 gånger på en minut där ett tag men nej bet ihop
och gjorde det jag skulle. sen for jag hem och la mobilen på laddning men hann inte enns¨
starta den innan jag sprang ut igen och for hem till olof och sen hämtade vi upp sinkkonen.
lyssnade musik, snackade skit och bara var ett tag innan vi för olof och for hem.
nu ska jag sova, imorgon är en ny dag och jag längtar till lunch imorgon,
ska äta nått skit gott, men vet bara inte vad än !

tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0