flum och sånt där jag vet

ojjoj vad jag har mycket bilder att visa er sen när jag
har tid att ladda upp, nu har jag iallafall fått tillbaka min dator
efter en vecka utan den, men jag har klarat mig bra bra utan den.
Nå idag då.. jo vaknade vid.. 11 och sara ringde och fråga om jag
skulle komma till station, vilket jag gjorde. gunnar plockade upp mig
där halv 4 och for och körde lite, sen till frasses och jobba. dagen har
gått helt otroligt snabbt. lite flum och lite mjukglass tester. ojoj
skulle egentligen till salmis till saras hamnvakt men alla andra var redan
där så hann inte med nån skjuts så nu sitter jag här och känns som det är
bäst att gå och sova där jag ska köra med gunnar imorgon igen halv 11

men tack och hej, bilder kommer imorgon eller nån annan dag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0