sleeeeeeeeeep sleeeeeep tack

om ni inte har hört så klarade jag körkortet!

ja men nu till det riktigt jobbiga, har haft en bra men sliten helg!
fredag då, jo jobbade 13-23 och sen for jag ut och körde bil,
skjutsade folk och for sen hem vid 2 tiden.
Hanna väckte mig på lördag, upp och hoppa för hon kunde inte köra
för hon hade drukit dan innan, köra henne överallt och ingenstans
och sen hade jag ju mina grejjer att göra också.
På kvällen blev morsan glad och kvällen blev jävligt lyckad!
och igår då, jo väckning klockan halv 11 och vips så vad jag på
jobber 12-22 igår igen. Nej asså nu måste jag slutade ska jobba

Öh om nån hittar mitt liv, ring mig för jag skulle hemskt gärna vela ha tillbaka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0