sommar med lina

sommar med göran Lina!

Yes har fiskat idag! äntligen fick jag med mig någon, började med att sara
var på sen några sms senare så stack jag sara julle dm och innala till salmis
och metade, och sara fick 2 fiskar och jag 1! härligt härligt

ekodriving tillbaka till staden och tankade, usch vad det kostar ! vafan
ska börja köra el bil. yes men förde hem alla utom julle. olof ringde och
berättade om hennes strandsättning på en ö. jag och julle hoppade in i pappas
ultimata bil med verktyg och farthållare (som vi upptäckte först när vi var tillbaka
i stan) och begav och för en räddning! nåväl tillbaka i stan så for till till shell och
jag fick min dagliga dos av coffe coler och vi satte oss på piss info och pratade om
allt från att gå in i väggen till lastbils chaufförer.

begav oss till stranden där moa agnes och peder satt, surrade ett tag.
sen begav vi oss home.

nu ligger jag här och inser att sängen är extremt stor och att magen är extremt tom!
men lika bra det för imorgon blir det lunch på station. coolt va


Kommentarer
Postat av: carolina

hihi taaackk <3 <3

2011-07-12 @ 09:12:51
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0