Ensam

Vid såna här tillfällen undrar jag hur jag klarade mig innan jag blev kär i min fina kille ! Ingen som pussar en godnatt, ingen som talar om hur fin man är utan smink och i en stor t-shirt, ingen att bråka om vilken kanal det ska vara, ingen man kan väcka mitt i natten när man drömt en mardröm ! Jag älskar att vara kär och hoppas jag får vara det ett bra tag till . Töntigt inlägg med massa känslor men tänkte att jag tar allt på en gång så slipper ni få fler såna här ! Bloggar dessutom från mobilen så acceptera lite stavfel osv .. Och idag saknar jag även min morfar som jag gör alla andra dagar på året men november är värst ! Dystert det blev , lika att sova . Men först lite word feud ! Mitt uppe i att spöa alla !


Kommentarer
Postat av: malin

hjärtskipärtski. ännu att du inte sover här :(

2011-11-17 @ 21:51:52
URL: http://jokiahomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0