tjenis

Hej i stugan och alla som klagar på att jag aldrig
uppdaterar får nått att läsa nu i några veckor. haha
ja idag då, jo blev anklagad för att ha fuskat på ett prov,
har gjort en bit på affärsplanen och sagt hejdå till min
fina kille som begett sig norrut med ozzy boy för att jaga.
så nu är jag tillbaka i fina underbara grankullen igen i några
nätter. Vad mer då ? ja ikväll är det bio men eftersom jag inte
har några pengar kvar, jeppe är vart han nu är, mamma är i umeå
och pappa är allmänt grinig får vi ju se hur det blir med det :(
jävla bajs

nej men goodbye på er, tycker jag skrivit tillräckligt och det börjar ta
slut på saker att skriva och på batterier.
så tack och hej !


sötnos , denna bild tog dagen efter jag träffat jeppe boi.
oj oj vilken dag. tänk att han blev kär i mig fast jag hade
en finne mitt på näsan och påsar under ögonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0