sleepiii

dör lite sådär ibland när jag tänker på vad jag gör om dagarna !

iallafall har jag jobbat hela helgen och inte gjort nått annat
fredag; skola 08.10-15.10 sen jobb 16-22
lördag;jobb 13-22
söndag;jobb 13-22

men nästa helg ser ljusare ut
onsdagen ser inte så nice ut eftersom jag går skola till kvart i 2
sen börjar jag jobba klockan 2 och slutar 10. men helgen helgen
jobbar bara en dag.

Iallafall sitter i skolan med peoples nu.
ursäkta om det här blev ett jobb blogg inlägg men måste bara ge lite creeds till mig själv
för ha orkat med den här helgen.

idag ska jag hitta på nått otroligt roligt, har bara inte kommit på vad ännu.

puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad du är duktig!

2011-09-19 @ 13:19:10
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0