det här inlägget kom inte upp

haha oj jävlar vad jag är dålig på det här ber tusen miljoner
gånger om ursäkt men nu jävlar nu jävlar ska jag verkligen försöka!
om alla andra kan så kan jg också. sitter här och är lite förbannad på
min älskade pojkvän som även jag nu förtiden kanske måste kalla
sambo (?) gillar inte det ordet, det låter så fast. haha nej men fin är han
fast inte just nu ! nej om jag har gjort mackor och ska kolla lite tv nej
då ska han självklart spela sitt äckel spel på xboxen. och ber mig köpa en
egen tv. idiot! då kan jag ju be han köpa nya glas, handdukar,täcken, allt!

så där nu känns det bättre :)

Nå idag då, ni undrar säkert varför jag inte är i skolan nej för vi egentligen skulle
till umeå idag, men alla vandrarhem är fullbokade och vi har inte riktigt budgett
för att bo på scandic för 3000/natt per person. nja vi åker i natt istället och det är
ganska lungt för vi kom fram till att vi vill gå på handelshögskolans intruduktion mest
av allt. och den börjar klockan 11.

men nu ska jag nog pysa iväg. ska iväg och sola med sara!


lindgren var förbi i helg !

Kommentarer
Postat av: haniolalala

sv: hihi ja riktigt fina bilder!!:D

du är alltid fin iaf fino!!!

2012-01-31 @ 21:57:07
URL: http://hannamarylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0