Flummiga liv

Ligger/sitter i soffan och glor på spotify, efter Jeppe köpt sina högtalare är det förbjudet att se tv. Utan musik på så hög volym som möjligt några timmar om dagen annars är det ett "onödigt köp" !

Varit i skolan nu på morgonen men det är historia nu
Väntar iallafall på Majsan, kaffet kokar, Sara glider nog också in snart. Och så har dagen börjat !

Luleå var det också ja! Söndag-måndag älskar mina tjejer så mycket att dom till och med vaknar av att jag har min arm runt dom. (Är nog en vana av att sova med Jeppe men det hör inte hit)

Bara massa flum,
Mitt liv är flum, det enda jag är säker på att jag måste klara matten!
Men nu ska jag och mitt flummiga liv ta tag i dagen. Hare flum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0