22:29

hejhej.
varför uppdateras inte mina inlägg.
ja iallafall ett nytt försök. idag var det som sagt ib
tunering så jag spenderade hela min skoldag på a-hallen.
vi kom 2a och pojkarna kom faktist 1a.
men på kvällen drog jag som vanligt till station och spelade pingis : )
jag är grymt godis sugen känns som det var evigheter sen jag åt godis
från egen påse , om ni nu förstår mig.

imon kommer det bli en sliten dag. vet inte varför men dom senaste dagarna har
men faktist börjat "accptera" skolan lite men nu känns den åt helvette igen.
men hoppas ni får en bättre skoldag imon änn mig för jag vet att min inte kommer
va så bra med den här inställningen men vi får ta det som det kommer.
men ha det så bra.


om ni inte fattat så vill jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0