arne weise

sitter hos sara änn en gång när jag skrive och lyssnar på
hennes och hennes mors värdlskrig som pågått när båda haft
lingonveckan . och det är väll inte så trevligt men ibland
garvar man sönder åt dom , haha dom är så söta när dom bråkar
speciellt saras mamma som kör med angrystayle =pipo.(mössa)
sara fick damp just , o jag var sur hemma som fan . gud vad alla ska
vara sura så här en dag före julafton och julklappar med en bärbar
dator i för jag tror jag kommer få det men en jag saknar och alltid kommer
sakna det är arne weise. för han var fan bäst.
från oss alla till er alla en riktigt godjul



sitter faktist och äter haribo och driker vatten så ovanligt!
imon kommer jag inte blogga nånting så det får bli en
bloggning efter tolv stecket då får ni veta vad sara fick av
hennes man eftersom dom ska öppna dom klockan 12.

godjul!



just ja, sara har aldrig kollat på kalle anka på julafton
fifan va e de för jul utan kalle och hans vänner.


                                                          
</3
                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0