ett sista inlägg för idag

jag orkar inte med min data , den har alvarliga problem!
längtar till julafton då jag får min nya data och sånt.
bara en vecka kvar idag tills det smäller av med julklappar.
vi ska faktist vara i svanstein och vara hos mommo för
hon ville att alla henne barn & barnbarn skulle vara där.
men så klart kunde inte min knarkar moster komma.

ikväll har jag varit på station med folk och spelat kort
och gh sen just när jag skulle gå hem så skulle joni
och majso hem så jag fick lift så det är inte dumt med
att han har flyttat för annars hade jag vart helt förstörd
när jag kommit hem för det är typ snöstorm.

men nu ska jag kolla runt lite och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0