Grattis saradenunderbara!

idag fyller sara år och vi vaknade och startade tvn sen
kom hennes mamma och pappa och sjöng åt henne.
vi klädde på oss och for till mig och satt där så kom min
moster med en boxningsäck så nu har jag nått att ta ut
mina aggretioner på istället för att skriva blogg och slå
sönder mitt tangentbort i typ tusen bitar.

men idag kanske vi ska fira sara med mat på tasty.
mums det finns inget godare änn kykling i sötsursås.
men det var där jag träffade min underbaramorfar sist.
-jag saknar dig moffa!

just ja , begravningen var jätte fin och det var jätte mycket folk.

men nu ska jag snoka bloggar sen låta sara sitta här.
pusshej

        

genom alla år sara , grattis på 15 års dagen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0