Hos sara.

vaknade idag hos sara igår firade vi henne med lite fene,
och idag har vi firat henne med mat och film.
vaknade ganska tidigt och gick bakom station och sen hem.
med sara då , men vid 11 skulle hon iväg med sin mamma
så jag for med min mamma och köpte lite nya saker.

sen mötte jag sara efter lite tjaffs hemma. haha småstjaffs.
for till sara och bastade och hjälpte henne sen med maten
och så kom alla flickor och fredde&dennis då.

for sen till station och var där ett litet tag men vi for tillbaka hit.
och nu sitter sara och sjunger nån random: lalalalla låt på singstar.
sara fyller faktist år imorgon , efter klockan tolv blire fira hennes dag.
men nu ska jag snoka bloggar sen sjunga med sara.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0