imorgon.

i morgon imorgon imorgon.
minns när man var liten och man hade ett pirr i magen att imorgon!
men jag känner inget pirr utan det känns... ingenting.
sitter hemma hos sara på min dator och ska va här i natt igen
vi har hyper jullan, inte enns julafton får oss gå ifrån detta.
men idag var jag hemma hos sara hela morgonen och
sen for jag hem och tjokade i mig en smörstjärna som gjorde
min mamma skit sur för nu har vi inge fika om nån hälsar på
-jo shore vem fan bakar en liten smörstjärna.
och om jag hälsar på någon så nå fan äter jag mer änn en.
haha får mig själv låta som en elefant med julmössa och en dator.
men på julen får man faktist lov att tjoka sig bäst man vill !
iallafall när jag mumsat i mig min smörstjärna börjat kolla på toppis
så skickade sara ett sms så jag mötte henne o fredde på station och
satt där i några minuter men höll på att frysa arslet av oss så vi gick
hem till sara och satte oss framför topmodel och selisa (stavning?)
vann och fyfan man blev ju glad för hejat på henne från början så de va nice.
och nu har vi suttit här framför i kanske några timmar och vart ute med oskar
en lång sväng enligt mig men de var skönt, träffade majso och julle
och dom var på väg till carro för att ha lilla julafton så vi ska väll ut med dom sen.

imorgon tidigt kommer pappa och hämtar mig och min data härifrån och
kör hem plåtburken och jag får hämta kläder jag ska ha på min på kvällen
fast jag vet ännu inte vilka det är men nått slänger jag väll ihop.
sen bär det av till mommo och vara där med massa kusiner och mostrar. mys
men nu ska vi ut och göra lite av varie och till mig en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0