TRÅKIGT

jag har tråkigt och sitter och lyssnar på musik och jag
brukar aldrig ha så här tråkigt och alltid nått att göra
men idag värkar det vara menningen att jag ska lata mig.
jag tror det här är min oturs dag. jag har fått utslag av brun-
utan solkrämen och det kliar som tusan på benen!

Jag ser faktist OOOOOTROLIGT mycket fram emot fredag,
JULLOV ! älskade JULLOV !
fast jag har som inga speciella planer jag ska väll bara
ta det allmänt lungt och tänka på allt annat änn skolan.
men det kommer nog bli en hel del gymmnasiesnack.
för jagvet inte vad jag ska gå ännu och jag får panik !

men nu ska jag ta och ta det lungt ett tag sen måste jag väll
gå mot sj.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0