sötkusiner.

en after eight i munnen och jag är på bra humör igen.
varit ute ett litet tag och ätit och gåt gått och åter gått.
jag har legat i soffan och tänkt på en sak hos mommo
i flera minuter , slutar brösten växa om man sover med bh ?
nej jag vet inte vad jag ska tro om det. haha

måste tacka moa för låtarna hon skickat till mig.
jag vet inte men jag har ångest över nått som jag
inte vet vad det är haft det sen jag var vid graven idag,

den här tiden har varit den jobbigaste för han var alltid där.
nog för han var men inte som det var förut.
men självklart skulle mina söta kusiner vara där ,
axel och edvin , båda har hyper långa ögonfransar och stora ögon.

axel; du du lina , kusin lina
jag ; vad är du axel , kusin axel.
axel; jag tror tomten ger dig många julklappar
viktoria; varför tror du det då ?
axel; jo mamma för hon har alltid varit snäll mot mig.

den lilla söta ungen, han pratar som aldrig förr nu när han börjat.
medans edvin slänger mat på golvet til douglas och skrattar när
han äter upp det. tror hunden ått mest köttbullar av oss alla.



hittade ingen bild på axel men hann med en bild på edvin med mobil kameran
mitt i all jul stress innan han började med köttbullar på golvet och välta öl på
hans pappas taldrik men mán kan inte annat änn tycka att han är söt :)

erkänn han liknar moffa. på huvudet och sånt. tänk efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0