vill bara säga godnatt.

ja nu var det dags för mig att lägga mig i sängen och titta
a-a och äta lite melon och banan och dricka vatten.
idag så efter jag vart hemma mötte jag olof framför station
och sen kom sara och olof for så då gick jag och sara
upp till wille och satt där och spelade hokey på xbox.
men vi blev helt hyperaktiva när vi tacklade sönder varandra¨
så vi fick ta och spela lite gh istället nog för vi ändå inte var lugna.
sen så for vi hem och nu har jag suttit hemma ett bra tag.
en timma eller så och har lite dåligt samvete för hur dåligt
det går för mig imatten. men det får jag ändra på så jag kommer
in på gymnasiet över huvud taget.


haha sara försökte gömma sig när jag tog bild.
vände sig mot spegeln och hamnade ändå med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0