Moffa

dagen började med att klockan 3 på morgonen ringde telefonen och dom sa att
moffa fått en stroke och ska köras till umeå , och vi tänkte just åka till ume
så ringde det och moffa va inte i tillstånd att åka helikopter ännu.
så han fick vara kvar i kalix och jag o mamma for till moster och därifrån
körde hennes man mig till skolan fast jag inte orkade men jag kämpade igenom dan.

mamma ringde på rasten och sa att dom åkt till umeå och nu ärhon där.
pappa är nånannastans . och jag känner mig dö ensam.
alltså alltid när telefonen ringer kommer det dåliga nyheter.
när fan ska det vända och bli bra ?
jag pratade med moffa i telefon för 3 dagar sen och då var han orolig
om att ploga gården och sa att han vill att vi kommer och hälsar på.
det har gått så jävla snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0