-sömnproblem ?

-vad har hänt med mig ?
jag är jätte trött på dagarna & kvällarna
och på nätterna inte alls trött.
måste verkligen sova nu eftersom min
lördag mest troligt kommer bli full spekad.
hoppas inte eftersom jag vill ha en lungn helg
men det vill inte alla så dom ska dra med mig
på alla dessa tokigheter .
om jag ändå kunde vara som frankki ! xD

det är lite roligt för en vecka sen var jag på akuten
med min kusin , macke och min farbror.
och nu sitter jag hemma och önskar förra fredagen
ändå skulle kunnat slutat mycket bättre om vi inte
gått förbi språk , men allt kan man inte veta : )

men nu får ni ha en bra natt!
drömsött!


om man ändå var som frankki.
galen som fan,men endå kontrollfreak!
haha älskar dig 10 år tillbaka och nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0