ÅH FYFAN VA JAG ÄR FET!

Ni som skriver om bantning och saker och sånt där!
jag vet ni har rätt jag är så jävla fet!
vill ni veta en till sak jag äter
lunch-precis som alla andra
och efter skolan äter jag fan en hel banan !
sen går jag ut och promenerar typ eller cyklar
och det brukar dom flesta bli feta av !
inte sant ?
sen äter jag middag när jag kommer hem ! :o
jag brukar till och med äta en frukt innan jag lägger mig !

och ibland äter jag även skräpmat och det dör ju alla av.
enligt googles beräkningar så äter 80% av amerikas befolkning
på mc donalds eller nått liknande mer änn 3 ggr i veckan
och inte fan dör alla dom och om jag nu äter på frasses
nån gång i månaden då borde jag ju vara så överviktig
och död enligt er!

+ att jag ibland brukar ta en godis eller köpa en drika.
fyfan vad fet man känner sig.

JAG GÅR IN I EN DEPPRITION !

BTW: NI SOM SÅ GÄRNA VILL KOMMENTERA ALLT SÅ
PASSA NU PÅ ATT KOMMENTERA SÅ ALLA SER HUR
COOLA NI ÄR !
MEN KOM IHÅG KOMMENTERAR NI ANONYMT.
DU SER INGEN DET OCH DÅ SLÖSAR NI BARA TID.
LÅT OSS SE HUR MÅNGA SOM VÅGAR STÅ FÖR VAD DOM SÄGER.



HIHIHI .
HEJDÅ ALLA SMALA BARN.

/ ett fett barn som brukar äta på frasses ibland och är älskad av mig mamma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0