behov av pengar.-

om jag ändå kunde fåmitt barn bidgrag köpa
nya kläder och sen kunna köpa nya & nya hela tiden.

men det håller inte det heller eftersom jag bara kan handla
saker för 500 kronor i månaden för jag ska ha råd
till lägenhet i luleå när jag börjar där efter sommaren.
eller enligt mamma så borde jag iallafall investera
en liten del själv till den delen : )

jag har lånat en film utav frankki och ska väll lägga mig i
sängen och kolla på den sen sova så gott jag kan.
men vem vet kanske blir som igår att jag ser filmen men kan
inte somna så jag sätter mig här och skriver lite.

men pusshej !

Kommentarer
Postat av: moa

lina, jag tror det är första gången du kommenterar min blogg?:D

2008-10-19 @ 10:38:03
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0