godkväll.

sitter äntligen hemma med min stora tröja från thailand
och har smort in mig med fusket : dove "brun utan sol".
äter en banan och dricker vatten gör jag också.

idag började det med att jag mötte sara vid sj där hon & dm satt.
sen kom fredde dit och sara och han skulle till tonefurö.
så jag gick till jala och köpte lösögonfransar till haloween
lösnaglar och såna där skumgum saker.
sen gick jag hem till majso och satt där och sen gick jag hem
för hon carro & julle skulle plugga ochdet gör jag då inte på
ett lov då det är menat att man ska vila upp sig.

när jag varit hemma och dom pluggat klart möttes vi vid sj
och så for vi och åt.
sen gick jag hem till emma och hämta henne och olof
och gick till riekola och grillade maschmallows {stavning?

iallafall promenerade till sj och pratade med terese och sen
gick jag hem för jag var så nedrans bananers trött!
på fredag blir käk & film hos mig.
mys!

Puss. L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0