godmorgon.

blev inte att sova länge idag eftersom min ena rullgardin
gick sönder så jag vaknade av att det var jävla ljust i mitt rum.
så nu sitter jag i mitt rum och äter popcorn.
-vad är lina utan en påse popcorn ?

jag ska nog snart ringa frankki och väcka henne och emil
sen ska jag bjuda in mig själv dig och så ska jag hämta en
till film för jag började nästan gråta åt high school musical
asså jag lipade åt båda filmerna jag såg igår så det måste
vara nått stort fel med min tårkanalar eller vad det nu är!

iallafall så har jag bänglat hela natten. jag har slängt mobilen
i golvet sen har jag tagit upp mobilen och batteriet men inte
bakluckan och sen har jag slagit fel pinkod 3 gånger och sen
hade jag lagt mobilen i fotändan och somnat om .
så det blev att leta efter mitt papper med puk-koden
men såklart så hittade min mamma den ,
men nu blire frukost
pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0