hektiska dagar. jag får huvud värk!

har inte haft tid att blogga idag heller !
skulle igentligen äta lunch med mam&sus klockan 11
men jag försov mig så dom fick äta själva.
men jag steg upp och så fixade jag mig och gick till majso.
åkte till gallerian och där blev jag kvar till klockan halv 5.

köpte med mig hem ett långt linne och sen en linna kofta att ha på.
sen en grå lång tröja att ha på sig samtidigt som leggins/strumpbyxor.

iallafall efter det så mötte jag sara&fredde vid hörnan och for med deras friends
till svefi och lyssnade på när dom spelade på en låt som gjort.
sen gick vi till jourlivs och skrapade tialotter och jag vann 20 kronor!!

sen till station och köpte en gorbys för jag hade inte ätit nått sen frukost.
och sen efter det hem och lämna påsarna och vila i några minuter.
innan mina ben fick gå iväg mot station igen för att spela gh med mikaela.

har även sagt hejdå till mina sötnosar idag.
det kommer va tomt utan dom, men jag lipade inte.
som carro

ska nu ta och svepa i mig lite hostmedecin.

puss . L

Kommentarer
Postat av: Emma

du är utmanad! läs min blogg

2008-10-31 @ 15:57:02
URL: http://emsuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0