Ljusare tider.

det blev ingen ny blogg men jag kan nu medela att lösenordet ryker.
plus att jag kommer ta i bloggandet med nya tag som jag gjort med livet.
anledningen till att jag inte orkat blogga är att jag inte har mitt liv under kontroll
men nu mår jag bra och ska därför också ta och komma tillbaka på spåret igen.
min design kanske inte är världens bästa men jag gjorde den bara snabbt.
eftersom jag tycker det måste bli en förändring på det också.

idag har jag inte gjort alls nå mycket har
 varit i skolan först ända till klockan tre.
efter det for jag hem och bakade kladd
muffins och sen ringde sara och sa
att jag skulle komma till dennis för hon och fredde var där och hon skulle kolla
mirrors. så jag traskade dit och titta på film med dom
och jag lovar den är värd att se.
sen for jag hem och käkade lite korv och makaroner
 och sen mötte jag frankki på station.
och så kom sara och co dit och jag o sara spelade
pingis med männen och det gick ju
som det gick för oss, men framsteg gör jag ju faktist . har börjat pricka bollen.
sen vid åtta tiden for jag hem för jag orkade inte
stanna kvar där och här har jag legat sen dess.

imorgon har jag skola till klockan två sen har
 jag inga planer alls för kvällen, men det kommer.
har ingen speciellt trevlig helg att se fram
emot för jag ska till min mormor och morfar.
jag fick pengar om jag kom med dit på lördag
och det är jag i behov utav så jag gick med på det.
men ska iallafall hitta på ntt roligt på fredagen
 så jag kan sova bort hela lördagen så den går snabbt.

måste även påpecka att dm har börjat blogga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0