My dream.

snart är det ju haloween här och det är ju nice.
det blir ofcorse partiiiie. och jag kommer se
så jävla härlig ut i min snygga ut stychel.
det kommer säkert bild nångång nästa helg.
nå jag ska iallafall sova men innan det ska
jag bara berätta om en jätte rolig sak.

haha jag har typ framtids planer nu.
för jag vill ju sen asså i framtiden efter allt
plugg osv bo i haparanda , home town.
och alla haparandas ungdommar åker till torneå
för att gå på krogen för det finns typ inget i hpda.
men nu kom jag på att jag ska skaffa det hit.
fan asså det skulle ju va nice.
men det är ju bara en dröm,slutar säkert i kassan
på netto eller nånstans ändå.





iallafall vad har ni tänkt vara på haloween ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0