myskväll med frankki.

hej på er !

kan man färsta sig i en film som prinsessans dagbok ?
-ja för det har jag faktist gjort.
det är nästan så jag började gråta på slutet!

for iallafall hem till frankki efter vi varit här och kollade på den
och käkade godis och drack loka och hade det almänt mys.
sen lånade jag en till film av henne och ska snart lägga mig och
kolla på den och sen sova och vakna först i sent i morgon.

idag i skolan har jag glömt att nämna men vi hade sånt där
nationella förberedalser till muntliga förhör på svenskan.
och det är jag så jäklans dålig på för jag deltar aldrig i diskutioner.
så jag ger upp när det gäller sånt där för jag hatar det !

nog klagande nu ska jag ta och hämta en vattenflaska med citron i och sova.
pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0