slapparkväll.

finns det något skönare änn att en sliten kväll lägga sig i sin säng med en stor påse godis&enflaskavatten! - nej jag tänkte väll det. idag började det med att jag mötte sara fredde o dennis vid sj och for till dennis pappa så kom frankki o emil dit. satt där och tittade på våra värsta år och halv sov sen ringde jag min köra mamma o frågade om hon var på väg till ica och det var hon så hon hämtade mig och vi for först till cw och hyrde en film sen till ica för att köpa godis & BANANER. nu har jag legat hemma imin säng sen halv 8 tiden och bara slappat. imorgon får vi se vad som händer. när man är med sara & co så blir man inte förvånad om enbomb flyger ner rakt framför näsan eller om ett flygplan krachar framför en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0