snart är det lov !

min dag har varit allt från upp till ner.
men har iallafall varit i skolan och sen
varit hemma och kollat på tv.
efter ett tag vid datan och tvn så for jag ut.
träffade sara och fredde vid sj och så
forsatte kvällen där.

imon har vi nått på station med skolan
sen mentorn men jag ska dra hem.
orkar inte fara till skolan i nån minut sen
cykla tillbaka samma väg och sånt där.

det är även svefi lan imorgon eller ja till måndag.
så jag ska väll vara där men på lördag ska jag till
koiva och träffa dom underbart söta barnen tova&axel.
sen svefi igen på söndag och på måndag drar jag med
sara o gänget till hennes stuga och spenderar mitt höstlov
så lånhybort från alla dåliga saker som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0