svag pungt.

Ja det blev så att vi åkte till sj och var där i ca 1 timme.
sara skulle sova här och vi kom hit men min pappa
blev lite på det humöret att han hade så rätt med att
jag både var sjuk och att jag aldrig städar efter mig.
men i morgon ska hon sova här och det blir nice.
en annan bra nyhet är att sara inte alls åker till

sandskär i helgen så det får bli en sara helg tror jag.


annars då.

jo imorgon ska jag väll mest troligt till skolan om inte febern

blir ännu högre och jag får ligga hemma hela dagen.

just ja. hade matte prov idag , kan ju inte påstå att det gick bra.

skrev ca 5 svar sen skrev jag där nere att jag inte kunde nått

och det är ingen ide med omprov.

Men det där med bokstäver i matte , det fastnar inte i min hjärna.

funderar faktist på att byta matte grupp till B matte eftersom

matte e min svagaste pungt i skolan.


ikväll blire att gå in på svt.se och nöta min farovrit serie.

Svensson svensson!

finns det någon härligare gubbe änn Gustav ?



Kommentarer
Postat av: m

pappa!

2008-10-21 @ 22:38:20
URL: http://mmmikaela.blogg.se/
Postat av: m

det är så jävla likt honom :D

2008-10-22 @ 15:37:57
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0