vilken dag!

sitter hemma nu , har inte haft någon chans att blogga idag.
varit en hektisk dag kan man lungt säga.
hann bara öppna ögonen så kom julia och hämtade mig!

men iallafall så efter julia kommit till mig så mötte vi carro & majso
bakom station och gick in och spelade kort & biljard.
sen gick vi till hanna coffe corner.
och jag som skulle äta där och dom andra fika så gick de inte bra.
allt var så dyrt att jag var den enda som köpte för dom andra skulle
till nya konditoriet istället.
men så köpte jag den där bakade potatisen, men inte var det gott.
så jag hade betalt 69 kronor för maten oh gav bort den!

iallafall så blev jag gladare när vi gick till nk-nykonditoriet.
fickade där sen kom moa och sen kom jyri och vi gick till station
efter det gick jag äntligen hem och kunde sätta mig och ta det lungt.
men inte länge utan kvar över 6 skulle jag till kuben för att kolla på hockey
så dit åkte jag och blivit kvar där till klockan kvart i nio då jag åkte till ica
för att köpa lite bananer och yogurt.

har just kollat klart på greys anatomy och nu ska jag ta en banan och

sätta mig och titta lite mer tv och ta det lungt.


puss. L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0