hemmatid.

sitter i min säng, lovet känns härmed ovärt.
jag har spenderat mer tid hemma nu änn jag gjort
det senaste året. annars brukar det vara att jag vaknar
och går ut med någon men inte nu, nejnej sitter hemma.
men ikväll skulle olof iallafall komma till staden så
blir nog film på station i kväll igen, det får vi se.
sara skulle ringa senare så det är ju en höjdpunkt.
lyssnar på sebbes sportify lista ganska bra musik när
man är på sånt här argt humör som jag är på nu.
fick ett sms från sara att dom ska komma till stan imon
och kolla petras unge, så blir nog att umgås med henne
ett litet tag ändå (: men nu ska jag kolla om det är nå roliga
människor inne på msn, om alla sover ännu som det brukar
vara så blir det nog att plocka upp i rummet för här ser de inte
fint ut om man nu säger så. haha men vi får höras senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0