kanske dags att städa ?

sådär ja, nu är jag hemma och ska väll ta och städa mitt rum
snart och sen duscha sen sova i min sköna uber säng-utan hunden!
inte kunnat sova dom senaste nätterna för han har legat och snarkat.
men iallafall så började det med att jag for och mötte betty när hon
kom med bussen från seskis, och så var lilli med så vi tog ju oss in
på station där resten av kvällen spederades med massa trevliga folk.
spelade nån ny variant av klöver7, nått med plump och såntdär.
man lär sig nått nytt varie dag. imorgon ska jag faktist ta neosen till
skolan för jag var så irriterad när jag var tvungen att gå själv!
men nu ska vi inte sura, för att städa ett sånt rum som jag har nu måste
man helt enkelt vara på toppen humör och på städ humör.
efter skolan imon blir det extreme makeover här, ska kirra mig en dubbel
säng, orkar fan inte falla i golvet någon mer gång nå mer!


har ni varie med om att ni provar, det passar inte ni slänger de på soffan.
här ligger allt från skoterskor till sminkväskor skoterhjälmar och skolböcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0