min kväll.

ska aldrig mer kolla hockey. när jag slutade kolla
blev det 5-2 till usa. nu är det 5-4 , så alltså ger jag
bara otur så pappa har förbjudit mig att komma ut
från rummet. tasikgt värre men sånt får man ta.
iallafall kvällen började med att jag gick vi station för
att vänta på sara men där mötte jag thilda och emil.
snattade thildas glass och satt bakom och stekte!
sen kom det 4 flickor dit; moa julle olof och carro.
sen kom majso så försvann dom. vi gick dit ner och
så hittade vi sara sandra och joppi. satt där inne
och sen gick vi och ritade min pro high tekning tillsara!
sen satt vi och kollade igenom massa gamla bilder
på min bdb som jag har lösenord på så fråga så får ni veta!
ja vad mer, vid 9 tiden började jag väll ta mig hemåt och
nu har jag som sagt kollat på hockey sen dess.

imorgon är det valborg. ska hem till virtanens och grilla!
sen ska jag till brasan och träffa folket. och sen vet jag inte.

lite pic när vi satt bakom sj. sen dog min käre kamera!




UPPDATE:
jag ska absolut aldrig mer kolla hockey.
nationalsången spelas. menas att sverige vann.
6-5 i förlängningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0