söndag.

godenkväll käre vänner nu är jag hemma efter
en jävligt härlig dag. började med att jag mötte
innala bakom station och snackade med henne
och vädret var helt toppen, helt blå himmel !
 
(innala får va på sniskan för jag orkar inte väda henne)

sen stack jag hem och käkade låg här och hade almänt tråkigt
medans jag väntade på att höra nått från sara som ändå sen
åkte till harrioja så jag ska umgås med henne imorgon istl.
 så kollade jag a-akände mig jävligt geekig eftersom
de va typ hundra år sedanså hade en hel del att ta igen,
 plus att jag ännu inte är klar!

stack sen ut med massa folk och vi var på stranden och kollade
när folk körde upp med moppen och sånt där trelivgt.
säger bara, happis kommer krylla av trafik faror nu härdan efter.
för jag är inte en sådan! och nu ligger jag här och chillar med
mina vindruvor, choklad och min käraste vatten flaska.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hoppas du inte menar mig ! :D

2009-04-26 @ 22:41:21
URL: http://mmmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0