alone in the light

sitter på station och här har jag suttit ett bra tag, kollat runt på bloggar
och sånt sen spelat kort med frankki och ätit godis och drukit kaffe.
ger kai ett stort plus som skaffat internet kabel till cafeet, mycket bra !
nu kan man ju sitta här och vänta på sara och tiden bara flyger iväg
och är ju på väg hit nu.

ikväll då, jo ska nog vara här och träffa folk. kanske ta tag i att slå in lite julklappar
det måste va det roligaste med julen förfan. jul maten nej tack köttbullar&prinskorv
det kan man göra vilken dag som helst, julmust nejtack tycker absolut inte om det heller!
okej att få julklappar är ju också ett plus.

igår räknade jenni ut att det är 84 dagar kvar till jag&s drar och 16 dagar tills innala åker,
hoppas hon får det trevligt där borta.

nej nu ska jag göra nytta och iallafall bläddra igenom matteboken. tror jag klarar det här provet
eftersom jag aldrig fattat så mycket som jag gör utav det här kapitlet.
imorgon får vi jullov egentligen så får vi på tisdag men på måndag är det prövningsdag och
jag har inga omprov att göra då, och på tisdag ska rektorn hålla tal. inte så där värt att fara dit :)

nu pillar vi näsorna tillsammans hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0