floooow

sitter på hkb just nu. ska berätta om gårdagen för jag har inget annat för mig!
vaknade vid tolv och for hit, väntade till 3 sen åkte jag betty sara och jenni med
dennis till köpan och dom inhandlade saker till nyårs afton som faktist är i övermån
sen for jag och betty till jala och hon inhandlade saker. sen kom moder, vi hörde
bettan hit och sen for vi till shell och coop. och sen for vi mot koiva, där badade
jag ute bastu och satt vid datorn hela kvällen. somnade vid halv 4.
vaknade vid 11. käkade hoppade in i bilen och for mot happis, ut på stan med mamma
och handlade en jacka. så där finfint, sen slängde hon av mig här och nu sitter jag och
lodar facebook. mest troligt blir det köpan :) happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0