ga-ga-ga-ga-ga

klockan är muckä. lina har ont i sin hals. tjenare allihopa!
nu är onsdagen förbi, och planerna blev ändrade,
jag tiggde sjutsi av mackan som körde mig hem och hämta
innebandy saker sen for jag och spela. det var fan kul idag !
efter det åkte jag hem , duschade fixade mig och käkade
sen stack jag till station och jobba. idag var det inte så mycket
folk. nästan inga faktist.. nå slutade 10 och vet inte varför jag inte
pluggat men jag har inte plugg hjärna och när jag inte har det den dagen
så vet jag att det är noll ide att plugga eftersom man inte förstår ett skit !
imorgon ska jag till pltina  och fixa ut växten och underhåret, funderar
ännu på hur det bli med toppningen, ajajaj. vill inte men kanske måste.
nej nu ska jag sova. vi hörs i morgon shit heads.

haha. nyhets gubben trodde det var fredag imorgon. till och med dom kan ta fel
det såg så synd ut om han. dålig dag på jobbet eller vad man nu brukar säga!
onödig fakta men grymmast var ju när nån nhl spelare skulle slå klubban på målet
och missade och slog i örat på målvakten (i hans eget lag)

onödig fakta men godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0