i skolan.

om exakt 15 minuter så dör mitt dator batteri.
yes sad but true, så passar på att skriva ett inlägg
för vi behöver den endå inte mer idag så det är lungt.
nu har vi musik och samhälls kvar och på samhälls lektionen
kommer örjan pecka förbi och vi ska prata om insändare..
fråga inte varför för det vet inte jag heller.. hoppas vi inte behöver
dator då. ja sen efter skolan ska jag fara och kolla när mina vänner
tränar innebandy, lina får inte träna. mamma är lika konstig..
först ringer hon och frågar om hon ska komma med innebandy klubban
så sa jag ja.. så pratade vi lite sen hörde hon typ att jag var förkyld
så ändrade hon sig och sa att det vore bäst att hoppa över idag.
så följer hennes råd och nöjer mig med att kolla på..
sorligt. för jag är taggad på innebandy ! skit kuul  (:
nå börjar om 10 minuter, suttit och inspeterat vårat schema för vår teeminen
och aj det ser inte trevligt ut kan jag lova. men va ska man göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0