if tomorrow never comes

efter station begav jag mig hemåt för att ta det lungt att
fixa mig, men det blev som det blev började städa rummet
vilket är en helt klar 10 poängare, och ska hålla det städat
en framgång var att när jag drog på mig mitt shorts och linne
så tog jag min jeans och slängde in dom i vardagsrummet istället
så dom inte ligger på mitt golv.

efter mitt städande kom jag på att jag inte enns börjat tänka på att
fixa mig nått. och min sjuts gick så for iväg utan en titt i spegeln och
woila my hair. men ingen bryr sig, inte jag iallafall.
satt på station med trevligt folk och pratade skit tills det stängde och
då begav jag mig hemåt för plugg. men den här gången fastande jag
framför tvn, så kollade klart csi och tog matte böckerna i högsta hugg!

har just skrivit i min idrottsbok och känner mig stolt att jag gjort klart allt
förutom spanska provet, som kommer sluta med ett stort I framför ett G.
som olof kallar det ; imponerande godkänt!

sovmorgon är tummen upp för min del till 10.25 yesyes, vad fredagen sen
har att erbjuda tar vi imorgon. haista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0