look at this

nä jag sover inte, och nä jag gick inte hem igår men hade inte tid med er !
vi gick ner kollade film och somnade, imorse när vi vaknade kollade vi mer film
och mer film och film film film säkert sett 7-8 filmer. men nu sitter vi här uppe
för pojkarna ska fixa en till film. magen börjar kurra så ska nog kolla vad som finns
nej men haha. alla har typ farit hem men det blev en till natt så nu är det jag sara
fredde ante olli och jenni som är här. alone nej skoja bara kaj är ju där i sin lägenhet
men imorgon bär det av hemåt, i övermorgon kommer mommo och i överöver morgon
så åker vi mot umeå firar jul och åker hem dagen efter julafton, dagen efter vi kommit
hem ska jag hoppa på bussen och åka till luleå för att jaga efter en fin nyårsklänning
och lite annat smått och gott sådär perfekt när man fått pengar i julklapp.
mellandagsrea är alltid ett stortstort plus :)

på tal om nyår- jag tror det här året kommer bli bäest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0