lördag- vi hoppas på en bra dag !

godmorgon alla snygga. har sovit ända till nu, men var helt slut !
sitter här nu och kollar simpson ska väll ut med sara en sväng
eller till henne driekt, mänkka tårta för hon fyller ju år på måndag :)
men måste hinna till affären, hoppas mamma är snabb på ikea så
vi hinner. annars ger jag det till henne ikväll då det är festi !
jag hoppas fan min lördag blir bra. enligt eniro blir den bra bara jag
kollar åt både höger och vänster innan jag fattar beslut.

nå nu ska jag nog börja fixa mig, städa rummet får jag göra på måndag
för imorgon ska jag ställa mig mitt på en is på kuben och göra bort mig!


denna brud har födesedag på måndag !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0