move on

hej !
vaknade idag vid 12 tiden och ringde sara och innala för att fara ut
och shoppa lite. for och mötte dom vid tskolan och helge körde oss
till köpan. sprang runt där, hjälpte anton hitta saker till betty och sånt
sen till tasty för att käka. mys med lite tjejsnack också!
sen vidare till ikea för mer julklapps köp, coop för att köpa dricka
och sist jala. efter det for jag hem och innala hängde med mig, vi satt
och härjade runt på facebook ett tag, lyssnade på musik och snackade
medans vi käkade pepparkakor och drack must (som jag borde lära mig tycka om)
sen for vi till jenni och kollade när hon städade sitt rum, sen for vi ut och
träffade folk, kollade tv gjorde vi också osv..

måste även säga grattis till markus på hans 19 års dag och hoppas du blev glad
över din fina present som visade sig vara en barbara. hörde att ni döpt den till
barbro. jätte trevligt tycker jag. HAHAH :D

en sak till också- jag älskar att dricka kaffe&oboy med sked!

iallafall har fixat lite musik på mobilen så jag har nått att göra imorgon,
funderar på att ta med spanska böckerna så jag kan plugga till omprovet
jag har efter lovet för det vet jag att jag har. inte kul men det är bara att
ta det med en nypa salt, som man nu brukar säga.

imorgon då. jo rätt tidig uppstidng tror jag, och sen fara ut och käka med folk
sen hoppa in i bilen och åka iväg, träffa mina sötaste kusiner och moster!
det kommer bli trevligt, alla snarkar hemma hos oss. känns ganska sjukt
mamma pappa mommo och douglas i kör, nej nu tvätta ansiktet och borsta
tänderna, min data har virus och jag fattar inte hur jag får bort det.
help me !

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0