movie monday

hallå !
sitter hemma och tar det lungt med min vän (apelsin juicen)
sov ända till halv 4 och efter det for jag ut, mötte sara &fredde
, mackan blev våran räddare i nöden som plockade upp oss
hämtade dennis for till coop efter det till ante och olli och sen
kom innala och jenni dit. haha så det var en hel del folk där.
vi kollade på shutter. tror jag den hette, helt okej film faktist
och efter filmen så fick jag lite humörsvängningar när folk
mobbade mig för mina påsar under ögonen så jag skrattade
och grät samtidigt, och alla skrattade åt mig!

efter det ringde jag mamma hon hämtade mig sara innala och fredde
och vi körde hem alla dom sen kom jag och mor hem jag slog in jul-
klapparna och chekade granen som för första gången blev en plastgran
i hela mitt liv. det är för pappa alltid varit så jävla mycket emot det men
han var för seg i år så mamma hann köpa en innan han. ägd- yeah

nu har jag proppat i mig lite pepparkakor också. ska borsta tänderna
tvätta ansiktet och sedan är den sleepmode. för imorgon ska jag köpa
de sista julklapparna, till moster och peter. hoppas på lunch med brudarna
efter det också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0