På lan !

Hej !
sitter nu på lanet på station, och här har jag även spederat natten.
har inte träffat min mor sen i förrgår så vi ska umgås lite och handla julklappar
nu på efter middan. hoppas även på käk eftersom jag endast fått i mig en gorbys
jag lyckats tigga till mig här bland boysen.

Igår då, jo kom till station vid tre tiden och började fixa lite med julbord och sånt där
satt och spelade kort tills maten var klar och då var det hyresgäster osv som skulle komma
och äta och vi gick ju självklart också mat så vi käkade på som aldrig förr och det smackade
jäkligt gott, efterrätten va king. ris ala malta !
sen jobbade vi till 11 och sen tog vi vårat pick och pack och begav oss en trappa upp
för att sätta oss framför våra datorer och nöta. men när vi kopplat i satt vi i en halv timme
sen satte vi oss i köket och snackade till vid 5, sen gick vi ner och satt och spela kort och så
somnade vi vid 7 tiden.

Vaknade sen av att väckarklockan ringde vid kvar över 10 och jag hade dötts ont i magen,
trodde jag skulle dö. (jag var tvungen att pissa) det var helt usch hemskt, aldrig hänt mig tidigare
så sket i alla spök historier och gick i min ensamhet iväg till toan . bara för er som vill antekna!
sen har vi kollat tv. nån gullig julsak som jag inte förstod ett dugg av för den var på finska
men tur att jag har vänner som kan finska som fick översätta filmen åt mig :)

nu ska jag fördriva tiden med att leta efter lite kläningar till nyår.
så visar senare !


sometimes it´s made to happend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0