tidsfördriv

klockan är två och lina brännström är vaken!
steg just upp och ska göra mig en ost macka ..not
ska snart sova, gick hem från gästis vid 1 och legat här sedan dess
och nu känner jag att ögonen åker i kors varannan sekund så kanske
dags att smälla igen plåtburken för idag. annars då, jo kollade lite bloggar
och kom på att, jag inte uppdaterat idag och inte går heller. så kände mig
tvungen , men tar igen det i morgon. ska nog städa lite i mitt rum :)
nej nu sova, sara den jäveln sover redan, hon lefta msn mitt i allt så har små
boring, icy tower är fan överskattat. nej eller fan det är skitskitskit. men bra
tidsfördriv, men sova är också det- ska göra det nu.

pappa kör runt 3 varv i rondeller, bara för min skull.
-de ni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0