Tråkigt

Ibland önskar jag att jag vore Emma Johansson , även fast hon var otrogen mot
Lina Renfjäll med Fanny Jokiaho. Precis innan jag somnar tänker jag på Satu Keskinen och den
enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Fanny Innala.
Jakob Göthager har ingen smak i konst och Mathilda Frankki, skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till.
Igår skulle ja köpa en födelsedagspresent till Andreas Huhta men köpte istället ett paket cigg och
ljög sedan om att Sara Virtanen och Jenni Sunnari hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd
tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Elisabeth Lerdin
har sex med

Gustav Lahti under min säng. När Mamma flirtade med mig även fast hon var tillsammans med Fredrik Brännström,
hade vi sex, men då rådumpa jag henne dagen efter och berättade för Fredrik Innala att jag blivit våldtagen.
Nu ska jag dissa Isabelle Spiik och möta Joni Vähäkoupous för att snacka skit om Mikaela Waara
Du har blivit utmanad direkt när du ser det här!

Ta fram din mobil. Byt ut namnen i berättelsen mot namnen som kommer upp i mobil-listan
när du håller ner knappen och stannar slumpvis.


saras blev tungt king så måste också testa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0