what a day.

31 december-nyårsafton
den dagen när man var liten berodde på att man fick vara vaken lite längre
man fick smälla smällare och tända tomtebloss. och skratta åt föräldrarna
som flamsade runt.
som nu är dagen som man tillbringar med dom bästa man har, man äter gott
skrattar och sjunger & dansar. man festar. men sjuter raketer och lever livet.

jag tänker iallafall göra det imorgon.
men först ska jag upp och åka iväg med mamma och handla lite mer till käket imorgon
och förbi några affärer, behöver astjoka strumpbyxor, lösnagalar och lösögonfransar!

idag vad har jag gjort, jo faktist en hel del. vaknade och liftade med mamma till köpan där
sara redan var, jag köpte en klänning, ett diadem och armband. sen hämtade fredde&mackan
oss och vi for och köpte raketer, plast talrikar och bestik. sen for vi till hkb och chillade där sen
for jag hem käkade och sen for jag till station och mötte sara fredde dm olli och kenny, vi tog det
lungt och sånt, sen for jag sara fredde och olli med dennis till ica och handlade käk till imorgon
och serpentiner och kollade på grymma hattar. faktist trevliga hattar ! +att jag fick en present!

sen for vi och förde käket hem till mig och sen for vi till dennis, och satt där tills man drog hem!
nu chillar jag som fan och ska sova!


BILDER SNODDA FRÅN SARAVIRTANEN.BLOGG.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0