Criminal minds. {stavning ?

ligger i mammas och pappa säng med mamma och douglas
och kollar på criminal minds och har just varit och bastat :)
imorgon är det fredag , jag hade varit hyperaktiv men nu är
det så att jag har absolut inga planer alls. tråkigt va ?
men det ger ju er en anledning att läsa och cheka vad
jag hittar på för konstigheter. varit på station och umgåts med
olika folk och sånt där , pyssla till alla hjärtans dag.
känns lite onödigt med kort för jag har ingen att ge de åt.
så det fick bli ett kort utan namn, så får jag se om det
dyker upp nån att ge det åt. känn dig betydelsefull om du får det.

men nu ska jag fortsätta kolla tv med min kära mamma.
pussar !



vi pratde nyss om att den mörka killen är rätt snygg.
visst ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0